قفسه بندی انبار و انواع آن در صنعت و ابنارداری

قفسه بندی انبار و انواع آن چیست؟

سیستم قفسه بندی این روزها به ویژه در صنایع نقش حیاتی ایفا می کند. اکثر صاحبان مشاغل ترجیح می دهند برای افزایش کارایی و مدیریت صحیح موارد ذخیره سازی، قفسه بندی انبار را در انبارهای خود نصب کنند.

انواع قفسه های ذخیره سازی:

1. قفسه فشرده - این یک سیستم ذخیره سازی پالت با چگالی بالا است که برای به حداکثر رساندن خانه مکعبی با به حداقل رساندن راهروهای در حال کار مورد نیاز برای کامیون ها طراحی شده است.

2. سیستم قفسه بندی بدون پیچ و مهره تک پرچ- این نوع قفسه بیشتر برای اقلام سبک و متوسط ​​مفید است. برای نگهداری محصولات استفاده می شود. یک قفسه بدون پیچ و مهره تک پرچ دارای تیرهای نازک و عرض "48" است.

3. قفسه بندی پالت قابل تنظیم استاندارد- این یکی از بادوام ترین، در دسترس ترین و متداول ترین سیستم های قفسه بندی در انبار است. این یک قفسه پالت انعطاف پذیر و قابل تنظیم است که برای مصارف صنعتی استفاده می شود که اقلام به کمک لیفتراک در آن نگهداری می شود.

4. قفسه‌بندی پالت‌های عمیق دوبل- سیستم قفسه‌بندی پالت‌های عمیق دوبل، فضای ذخیره‌سازی قابل دستیابی را با نگه‌داشتن مستقیم پالت‌ها در دو عمق به جای یکی مانند سیستم قفسه‌بندی پالت قابل تنظیم، گسترش می‌دهد.

5. قفسه بندی پالت VNA- VNA مخفف یک سیستم قفسه بندی پالت با راهرو بسیار باریک است. در یک منطقه بسیار کوچک فشرده می شود و یک سیستم ذخیره سازی با تراکم بالا ایجاد می کند که بهبود اندازه انبار را بدون بزرگ کردن فضا امکان پذیر می کند.

همچنین، راهنمای دقیق در مورد قفسه های ذخیره سازی و انواع آن را بخوانید.